سرودقلم
 
یا کاشف الکرب
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 21:47 ::  نويسنده : قطــــره

لم گريه مي كند ، با چشم خود و با خون سياه خود بر روي پيكر اين كاغذ كه همچون گيسوان من سپيد است از سياهي چشمان طلسم گشته تو مي نگارد . از اندوه كهنه دل افسرده من مي نگارد و در اين ميان قامت بلند تو را مي ستايد . حروف را به هم پيوند مي زند تا كلمات زاده شوند . آنگاه كلمات را كنار هم مي چيند تا كه جمله اي بر پا شود . با پيوند جملات اين ورق را تيره همچون شبهاي تنهائي من مي كند تا كه شايد در تار و پود اين حروف ، حقيقت پنهان عشق تو را آشكار سازد . شايد كسي پيدا شود و اين كهنه ورق را بخواند ، كسي كه درد مرا تجربه كرده باشد آه شايد او با من احساس همدردي كند و از اندوه من بكاهد .
اشك من با رنگ قلم ادغام مي شود و تصويري بديع
 ايجاد مي كند . شوق وصال تو در دلم به خروش مي آيد . اختيار را به قلم مي دهم تا هر چه مي خواهد از تو بنويسد . مي دانم كه از نجابت تو ، از عظمت تو و از غرور استوار تو خواهد سرود . دل را به دريا مي زنم ،تمام احساس خود را در رقص قلم مي يابم . آه قلم ترانه مي خواند و خود مي رقصد اما سكوت خلوت من هنوز پا برجاست . فغانش را مي بينم كه از تنهائي من شكوه مي كند ، از نا مهرباني تو گلايه مي كند و باز مي گريد . اين بار از بي اعتنائي تو مي گريد .
روزها در هم مي پيچيند و دل من در گيسوات
 تاب مي خورد . خاطراتت فضاي اتاق را عطرآگين مي كنند . گلي از بوستان خاطرات تو مي چينم . به شميم خوش آن سرمست و از خود بي خود مي شوم . در اين دنيائي كه يك رويش خوشي و روي ديگرش غم است بايد سرمست بود تا مثل سكه به دور خود چرخيد و آن موقع است كه معناي حقيقي زندگي را در تلفيق دو روي اين سكه مي يابي . در چرخش پوچ اين روزگار مردمك چشم قلم من هم مي چرخد تا تو را وصف كند ، تا بگويد در اين دنياي اندوه زده تو تنها نقطه اميدي ، توئي تنها دليل موجه زيستن من.
اشك چون ابري جلوي خورشيد
 چشم مرا مي گيرد . قلم بي وجود نور چشمانم در اين ظلمت به راه خود ادامه مي دهد بي آنكه بداند پايان راه چيست به اميد رسيدن به نهايت وصف تو پيش مي رود . چشم باز مي كنم ، عظمت تو و ذلت خود را در اين برگ كاغذ مي يابم .از شدت درد قلم را مي شكنم ، آه قلم جان مي سپرد و در آرزوي معصومانه خود مي مير



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

یک قطره آبم که در اندیشه دریـــــــا افتـــــادم و باید بپذیرم کـــه بمیــــرم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یا کاشف الکرب و آدرس kashefalkarb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 10321
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1